LYCKA...

Lycka är...
...när matte kommer hem från en veckas semester i Turkiet ;-)


Kan någon fatta hur glad en hund kan bli? Inte utan att det heter "hunden, människans bästa vän".

De kom till gudmattes familj i går kväll. Det verkar som om de haft det bra, att döma från att deras yttre antagit en mörkare nyans vov vov vov, men jag kände igen dem jag. Och hoppade jämfota av glädje.

Tro nu inte utan att jag haft det bra veckan som gott? Jag har haft det jättebra. Även Sally har varit på besök i familjen några dagar och vi hade kul ihop, som vi brukar.

Matte tyckte att jag vuxit. Och visst har jag det....ännu större och ännu stiligare.

Nu är det klart med valpkurs i september. Den 3 är det dax. Ska bli kul, och förmodligen lite jobbit oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0