Nu kan ni andas ut

Nu kan ni andas ut...:-) Vi har blivit kompisar, och Ludde har inga som helst funderingar på att äta upp mig, vov vov vov. Sanningen är den att vi har  tillbringat nästan 4 hela dagar ihop och haft riktigt hundkul. Fast jag förstod på honom att han var rätt nöjd när jag åkte hem. Han börjar ju bli lite till åren den gode Ludde.  Men innan vi åkte åt vi faktiskt filmjölk ur samma skål. Och han har vaktat över mig då det kommit andra hundar utanför trädgården i Skummeslöv. Jag hoppas inte det dröjer allt för länge tills vi ses igen.

En utav dessa hundar var föressten en "Mellis", som hette Ragnar. Matte och hans människofamilj pratade och pratade. Märkligt vad vi, människans bästa vän, är speciella. Bara för att någon annan har lyckan i att vara hundägare till samma sort, så helt plötsligt så finns det inget som hindrar till ett litet snack över staketet. Märkligt. Osvenskt beteende :-)

Så nu har matte ännu mer koll på hur snygg jag kommer att bli som vuxen, med skägg och allt. vov vov vov.

Kommentarer
Postat av: Åsa

hihihihih hahahhhahhh jag blir på gott humör varenda gång jag läser din blogg fnissfnissfniss. Njut av resten av semestern, det ska iallafall jag göra!!

2009-08-11 @ 09:16:19
Postat av: TrolljäntansYazz (pappa till Lexuz)

Hej min son!

Följer dig på bloggen (genom matte). Hon tycker det är jättemysigt att läsa om dig.

På lördag skall jag till Visby och hälsa på 9 st av dina äldre halvsyskon.

Hälsningar från din fader Ante

2009-08-11 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0