SSPK

Nu har jag gått med i en klubb, vov vov vov. SSPK, Svenska Schnauzer Pinscherklubben. Det kan nog vara bra......(som om jag byr mig) Matte däremot tycker att man nog bör vara med i den. Hon tror väl sig få en del tips i hur hon ska ta hand om mig, om möjlig, ännu bättre :-))

Jag har föressten coolat ner mig lite nu. De börjar tro att de ha pli på mig, men tji på dem. Bara en liten paus i busandet. Cool och cool föressten, senast idag har det fått skena iväg efter mig, då jag stuckit iväg efter någon liten trevlig katt. Då kan de stå där och ropa LEEEEEEXUZ, så det hörs i hela grannskapet.  Vad bryr det mig??????? Kan erkänna att de blir rätt "snea".......eller förbannade är nog närmare sanningen.

På tal om grannskapet.....gissa om här finns gott om hundar. Jo tack! Många att skällas med. Gismo, Amber, Candy, en drever (som jag inte träffat ännu), en tax, en tysk turist (krullig sak) och Gibson. En svart labbe, som jag heller inte träffa än.

I morgon ska jag på långresa, till Skummeslöv, och få träffa Ludde igen. Mattes mor och far, är lite ängsliga över detta. De tror att Ludde inte kommer att gilla mig. Skulle han inte göra det så har han allvarliga problem. Jag är ju en valp.........Hur eller hur så ska det bli spännande. Vi hade nöjet att ses en kort stund vid midsommar, och han var trevlig.

Rundorna på elljusspåret har kommit igång igen efter mattes tukietresa. Riktigt hundkul. Träffade en lurvig sak på spåret idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0