En dag att minnas och "skratta" åt

Jag har varit i Backa, hos Marina och delar av hennes familj. Och gissa vad? Där fanns även fyra hundar :-) Dacke, Fritz, Tessla och Foppa och jag fick leka med dem allihop, utom Foppa. Han gillade tydligen inte valpar. Mycket märkligt. Jag menar.... Hallå, vem är han som inte gillar mig.

Hur eller hur? Jag lekte med Fritte och Tessla. Dacka, tax, nöjde sig med att sno mitt tuggben, GRRRRRRRRR. Jag fick nöja mig med lite söndertuggade rester. Visst tycker ni, jag kunde sagt ifrån! Men då har ni inte träffat Dacke. Vilken kille. Snacka om attityd. Matte blev mycket förtjust i honom och då hör till saken att min matte har fått för sig att taxar är något man har i stället för hund. Säger då det. En skön lirare kan man säga, bortsett från att han tyckte jag var helt ointressant.

Tessla var det ös på. Ung snygg :-) älghund (kommer ej ihåg vilken ras. Ursäkta?) Hon hade nästan ihjäl mig. Milda makter vilket bus hon bjöd på. Hoppas att jag kan bjuda på lite snygga bilder snart. Matte lyckades glömma kameran :-(

Så var det Fritz. Go kille (eller nåt). Trodde jag kunde "ta över", men tji fick jag. Han lekte och fostrade mig så gott han kunde. Mycket snäll var han. Och stor/hög. En Foster!

Matte fick även en massa jobbiga tips och råd på hur hon ska fostra mig. PUUUH, vad ska detta vara bra för. Jag är väl bra som jag är. En massa bus, och bitande....... Det var en kvinna som frågade matte om hon varit i rosenbusken. Det säger en del. Så okey då, jag kanske måste skärpa till mig.

Ha en bra hunddag. Vov. Det tänker jag ha.

PS. Matte hälsar och tackar för en go eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Åsa

hihihihihihihihihi

2009-07-22 @ 13:02:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0