Gäääääsp!

Vilka dagar jag har haft. Mycket roligt, men ack så trött man blir. Och eftersom jag då är så envis, blir det ju än mer tröttande. Och vad var det nu som gjort mig så trött, och road.

I torsdags kväll var familjen på grillparty, hos Sally pudels familj :-) Och gissa om vi, Sally och jag hade kul. Vov, änligen en vuxenhund som vill leka :-) Tungorna hängde som slipsar på oss efter, jag vet inte hur lång tid, men vad kul.




Jag ser nästan fram emot den veckan matte och husse ska till Turkiet. Hoppas att Sally kommer att vara där då. Om jag ska vara ärlig, så för deras skull och för gud-mattes skull, så kommer Sally att göra halva jobbet. Som om det nu skulle vara jobbigt att ha en valp på besök 1 vecka. Eller hur????? Kan bli schnauzerjobbigt.

Så i fredags gick jag inte många knop, kan jag säga......Gäääääääääsp. Sov nästan hela dagen.

Nu blir det nog snart kurs igen. Matte sitter och "spånar" på vad som skulle kunna vara lämpligt för oss. Jag får väl se vad som händer. Kul ska det bli i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0