sprutdax

Idag har jag varit i Växjö och tagit 12-veckors-sprutan. GRRRRRR. Tyckte inte om det. Fast eftersom jag var rätt duktig ändå, så fick jag en STOR FUL BLÅ katt i Latex, men jag gillar den :-) Han ska heta Måns. Tyvärr så var det min tur, så jag hann aldrig hälsa på en "kompis", när han kom till veterinären. En PS Schnauzer. Det var synd. Alltid trevligt med likasinnade :-)




Det gick mycket bra att åka bil så långt. Lite gnäll i början, men det får de stå ut med. Det kan ju lyckas, att det tar ut mig ur buren och jag får åka lös i bilen. I dag har jag fått nytt fästingmedel. Och vilken funktion har dessa små kräk, på denna jord. Det kan man undra? Suger sig fast på min kropp, men utöver det...

Jag har även träffat pudeln Sally, som jag skrivit om tidigare. Hon gjorde en del tappra försöka att fostra mig. Sally och hennes matte var hos Stefan och Åsa, så nu har jag bekantat mig med det hemmet. Ska ju bo där en vecka i slutet av juli.

Kommentarer
Postat av: Julia

Du är så välkommen så fina lilla hund!! :)

Har länkat till din blogg på min förresten!



2009-07-17 @ 14:16:37
URL: http://juuliiaae.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0