"WILD AND CRAZY"

...kännetecknar mig, säger matte =) Om det vore en klass kommande helg då jag, woooh, ska på utställning i Växjö, skulle jag sopa mattan med mina konkurrenter. Kan hälsa att matte börjar få "kalla fötter". Marina har lovat att ta han om oss båda om det skulle behöva. Hon följer med oss som ett moraliskt stöd. Matte funderar på att lära sig säga något vackert på holländska =). Tydligen kommer domaren därifrån. På tal om "Wild", så skulle även klassen kunna heta "Vild och vacker",vov vov vov.

Vild finns det visst fler som är =) Läste en blogg, där man kallade syrran för vilda Doris, vov vov vov. Med andra ord ett släktdrag; alltså Lovis och Antes fel. Matte, du kan andas ut. Det är inte du som misslyckats. Puss på dig matte, jag tycker om dig med.



Här är jag bara vacker :) Vov vov vov

På tal om Doris. Till helgen ska jag träffa hela gänget igen!!! Få se nu om jag kommer ihåg vad det heter; Leo, Olle, Ella, Doris och en till.......Lovely Linda kanske.....För vi till Kivik på valpträff, husse, matte och jag. Fast husse vet inget?! Han vet bara att han ska på hemlig resa, grrrrrr. Hoppas att han inte blir tjurig. När han fick veta att lilla jag skulle med konstaterade han att det inte kommer att bli någon hotellnatt i alla fall. Fast det kommer säkert att bli jättebra. Husse tycker om mig han också, fast han larvar sig inte lika mycket som alla mina "mattor".




Här ligger jag som ett fån....=)




Det fanns en tid då jag kom igenom luckan och kunde springa efter familjen. Det var tider det. Fast luckan är mycket bra. Jag har liksom lite koll på att de sticker iväg. Häromdagen gick siste man ut genom groventrén, till följden av att jag nästa krafsade sönder hela dörren. Nu har de lärt sig det i alla fall, att gå genom huvudingången. Bra familjen!!!!!!!!!



Här försöker de trimma mig, grrrrrrrr. Fatta vad jag hatar det. Och de springer efter mig med en peang, och ska plocka öronhår. Det är värsta snåret i mitt ena öra framför allt. När de tror jag sover kommer de och ska rycka. man kan bli sur över mindre vill jag lova.......Fast det finns många goa stuner också, se nedan.



LIVSKVALITET.


Hej på er alla fans. Vi hörs nästa veckan om Matte är alert nog, och inte allt för nervös inför Växjö-spektaklet.

Vov på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0