lite allt möjligt

Nu var det ett tag sedan jag uppdaterade mitt liv som hund....wooooohw.

Händer en hel del. Jag har ju börjat på kurs. Mycket hundkul får jag lov att skälla....=) Vi är sju valpar; en Flat, en storpudel, en fransk bulldog (Mr dexter), en gårdshund, dansk eller något, en terrier och en liten vit ulltuss.

I läxa tills på torsdag har vi att sluta dra i koppel. Kan bara upplysa om att jag drar fortfarande.....=) Däremot är jag mycket duktig på att sitta på komando och lägga mig ner när det önskas.

Fast nu blir det lite si och så med övandet. Matte har blivit lite av invalid de sista dagarn.......Förhoppningsvis så kommer det att gå över. Tydligen har det varit så här förr, innan min tid. Så på torsdag så får nog matte vara åskådare. Då tänker nämnligen Marina följa med på kursen, mattes mentor i hundägarskap=).

Vilken tur för matte och framför allt för mig att det bor blir fler på denna adress, som kan gå ut med mig. Jag bara älskar ju att gå/spring elljusspåret.

I lördags var jag på marknad.....usch vad mycket folk. Matte lovade dyrt och heligt att det ska dröja länge innan hon utsätter mig för ett sådant folkhav igen. Det enda positiva som hände var att vi träffade en kvinna som blev väldigt förtjust i mig. Hon sade sig gå i hundtankar och funderat på dvärg- och riesenschnauzer och så fick hon se mig och vips blev hon lite sugen på en mellis!!!!!!!!!!!!

tusen hundkramar från mig.

Kommentarer
Postat av: Hanna Björndahl

Lexuz är så fin! Tar du med honom till jobbet? Jag vill gärna träffa honom i höst=)

2009-09-15 @ 13:21:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0