Matte tillbaka på banan.

Nu är det fart på elljusspåret igen =) Gott, för snart ska vi iväg på kursen och det är en fördel om matte kan röra sig. Sista gången idag, yyyyyyyyyllllll. Lite trist faktiskt, både för matte och mig. Men känner jag henne rätt så har hon redan börjat spåna på nya kurser för oss.

På lördag minsan så är det dags att frisera mig, vooooov vad kallt det kommer att bli, och hur fånig kommer jag inte att se ut. Halvnaken...... Jag träffade en nyfriserad hundbrud i söndags, Elsa. En mellis, 8 dagar äldre än mig. Inte så värst snygg, eller inte. Hon var ju inte svart liksom.......=) Hon bodde i Lenhovda. Den dagen hängde jag även med en pappilon-variant, Theo. En hundkul dag med andra ord.

Igår när lillmatte och jag var ute och gick en lång runda, träffade vi på ett helg gäng får. Gissa om jag tyckte det var läskigt. Satte mig paralyserad och bara tittade......mycket spännande.

kram på er alla dog-lovers.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0