här kommer mera.......


En del snö har vi haft sedan vi hördes vid sist. Här står jag på altanen efter att varit ute i trädgården och röjt. Ett elände att snön fastnar i pälsen.


Men det är kul.......WOOOOOW

Vad har mer hänt i mitt hundliv??????????? Jo förresten.....YYYYYL. Nu ska vi på utställning igen. I Tvååker. En tvådagars. Har min matte inte fattat något alls. JAG ÄR INTE TILLRÄCKLIGT DRESSERAD FÖR ATT GÅ SNYGGT I RING TILLSAMMANS MED ANDRA HUNDAR. OCH VEMS FEL ÄR DET?????? INTE MITT.

Men Marina och Anders ska med. Två konsekventa hundägare, som vet hur man dresserar hundar. Lyssna och lär dig matte. Hårdträning är det som gäller fram till den 9 juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0