Min runda

En utav mina hundrundor, är nog den bästa som finna, speciellt denna tiden på året. Vov vov. Värsta safarit. Där finns ett gäng grisar. Massor av hästar, tuppar, tusentals får och lamm.
En mulåsna, inte att förglömma =) jag bara älskar denna promenad. När vi kommer till de olika djuren så sätter jag mig ner och bara tittar på dem. Det hade varit kul att få springa ihop med dem, men där går gränsen för matte.

Oj oj oj. Nu glömde jag en sak. Jag har faktiskt varit utomlands. Det ni! I Norge minsann. En mycket lång bilresa, 8 timmar enkel resa, men det gick bra. Matte var ju med och då är jag nöjd. Våra norska släktningar hade planerat vår vistelse i Norget efter mitt behov, det ni. Men det visste ni redan. Jag är väldigt speciell och märkvärdig. En dag var vi på utflykt.


På andra sidan, ett hängbukssvin. en liten puss blev det allt =)


Här hänger jag i baren.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0